воскресенье, 4 октября 2015 г.

Сценарій новорічного свята "Принцеса на горошині"

Ведуча:
    По землі сніги біліють,
І вітри холодні дмуть.
Тихі води леденіють,
Віхоли сніжком метуть.
Ведучій:
   Бо зима набрала силу
І спинила вод потік.
Пеленою Землю вкрила —
Незабаром Новий рік!
Ведуча:
По снігу іскринки грають
І така навкруг краса!
В ніч під Новий рік бувають
Різні-різні чудеса!

Ведуча:   А ти колись був у казці?
Ведучий: Я читав їх, адже читаючи ми подорожуємо різними світами, знайомимося з новими казковими героями і поринаємо у їхнє життя.
Ведуча: Я знаю що у новорічну ніч збуваються усі мрії, бажання і трапляються чудеса. Я б дуже хотіла опинитись у справжній казці.
Ведучий: А це хіба можливо?
Ведуча: Звичайно, потрібно тільки дуже цього захотіти.
Ведучій.
З Новим роком, Добрі люди,
Щастя, сили вам, добра!
Хай у вас все добре буде!
Казку починать пора!


Принцеса на горошині.
Ведуча.                            Давним-давно в одній країні,
Жив принц красивий, молодий.
Йому пора вже одружитись –
Принцес немає, хоч убий.
Принц.                            Я прочитав усі об’яви,
І в Інтернеті вже шукав.
В кафе ходив, по ресторанах,
Немає там прекрасной дами.
Весь білий світ я обійшов ,
Та наречену не знайшов.
Король. Як я хочу, щоб принц одружився! З’являться онуки, я з ними на риболовлю ходитиму, в танчики гратиму. Але принцеса повинна бути справжнісінька!
Королева. А як я хочу, щоб принц одружився! З’являться онучки, я з ними на бали їздитиму. Але принцеса повинна бути справжнісінька-пресправжнісінька!
Злива, гуркіт грому, стукіт в двері.
Королева. Хто це може бути? Чи варто відчиняти?
Король. Не варто в новорічну ніч не дати притулок перехожому. Піду, відчиню!
Входить принцеса.
Король. Хто ти, дівчинко? Як ти тут опинилася?
Принцеса. Вітаю Вас, вельмишановні король, королева та принц.  Я справжня-справжнісінька принцеса, у мене зламалась карета, я заблукала. Мої піддані шукають мене, але злива така, що нічого не видно! Чи не зглянетесь ви на мою біду та не надасте притулок? Моя матінка-королева та батько-король будуть дуже вдячні!
Королева. Які вишукані манери! Як приємно її слухати! Може і правда принцеса?
Принц. Яка вона красива! Я хочу на ній одружитися!
Король. Як же нам дізнатися, чи справжня ця принцеса?
Королева. Придумала! Я звелю покласти двадцять матраців,  а тоді ще двадцять перин з гагачого пуху, а під низ покладемо горошину. Якщо вона справжня принцеса, то їх буде незручно, боляче.  
Король. Все тіло в неї буде в синцях, вона буде стогнати,  вона цілу ніч не стулить очей, а вранці не зможе навіть ходити. Але ми точно знатимемо, чи вона справжня принцеса.
Королева. Завтра в нашому палаці буде бал.  Запрошую вас відпочити, Ваша величність.
Принцеса. Щиро дякую Вам. До побачення, принц!
Принц. Яка чудова дівчина! Я покохав її всім серцем! (Пауза) Але я зовсім не хочу, щоб у неї були синці,  щоб вона не стулила очей, щоб вона стогнала, а вранці не могла не тільки танцювати, а й ходити. Що ж робити? … Придумав!
Витягує горошину (крадькома, під музику).
Сон принцеси.
Ранок.
Королівське сімейство чекає дівчину. Вона весело вистрибує їм назустріч. Король з королевою переглядаються.
Король. Дозвольте запитати Вашу високість, як вам відпочивалось?
Принцеса. Чудово! Я не прокинулась жодного разу!
Король. А…, так собі невідомо хто,  ми раді були допомогти. До побачення!
Принц. Тату, не поспішай. Вона справжнісінька принцеса. А горошину я ще з вечора витягнув, щоб моя наречена дарма не страждала. Ось вона!

Ведучий. Вони жили довго і щасливо. Король ходив на риболовлю з онуками, а королева відвідувала бали з онучками.
Ведуча. А горошину вони зберігали в королівському музеї

Принц.
                                         В світі є казок багато
І веселих,і смішних.
І напевно,що на світі
Не прожити нам без них!
Король.
Бажаю вам щастя у Новому році,
Здоров’я, удачі на кожному кроці.
Щоб все, що задумалось вами, збулося,
Щоб радісно, світло усім вам жилося!
Королева.
А мрія чарівна щоб дійсністю стала,
Щоб кожна дитина у сні підростала.
Щоб кожне серденько любов’ю розквітло,
А кожна душа була чиста і світла!


Комментариев нет:

Отправить комментарий